Søk i denne bloggen

onsdag 13. mai 2015

fra Ebay badedrakt til bikini

 for 2 år siden så kjøpte jeg en badedrakt på ebay over her hovedbildet
på annonsen.

-størrelse large, det jeg fikk var den til høyre under her.
frynsene var ikke skikkelig oppklipt og sømmen bak manglet
da kostet den rundt 100,-


den var en europeisk small så jeg klipte den opp
til en bikini, så passer den bedre.

- jeg klipte da ved strikken/kantbåndet og langs så jeg fikk en truse og bikini- form
-så sydde jeg strikken og kantbåndet på det trusedelen og bikinitoppen
-så sydde jeg inn stoffresten på fronten og baksiden av bikinitrusen
og klipte det til frynser


ikke så bra sydd, hadde ikke så mye stoff å ta av
men men har nå brukt den.

sitter fortsatt sand inni stretchen etter å ha brukt den på stranda
må strekke stoffet og skrape vekk sanda

Bloggere i Norge Blogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar