Søk i denne bloggen

lørdag 27. februar 2016

moteukene

Det er har vært moteuker både i oslo , københavn , paris, london, new york jeg har prøvd å følge med på fashion tv, men der er det det samme om og om igjen av ukjente designere så jeg måte inn på denne siden for å få sett noe av ralph laurens klær for 2016-17 av alt jeg har sett de siste ukene så er hans design best,han holder seg til sin klassiske stil.

mange av de andre vil ha oss til å gå i 70-talls mønstrete orange,blå,grønn og lilla :/
victoria becham, aldri vært en favoritt av meg, har en grusom orange mønstrete dress.
ellers går det mye i mørkegrått
og ellers mye rart (iallefall av det som sendes på FT kanalen) ubrukeligt
det må da gå an å lage noe nytt uten at det er helt komisk

feks fake skinn og fake pels som kan vaskes i maskin?
mer bambus,strå,miljøvennlige stoff,  nye farger?

jeg skulle mye heller hatt fashion television programmet enn fashion television kanalen

hva syns mine favoritter du skal gå med til neste vinter?:
 

dolce and gabbana - 60 talls,mønstrete og dilldall emblemer,hvitt/svart,rødt
chanel - klassisk elegant, svart/hvitt
versace - svart,mørkeblå,lyseblå
ralp lauren
jean paul gaultier  vår sommer 2016: svart,blå,rød dress pysjaktig,
d squared svart/beige/brun,pels eskimosk,
kristian aadnevik  minikjoler,bukse,minikjole med lang 'hale',markert svart øyesminke rød munn
svart,lyst,chiffon
alexander mcqueen svart,beige,chiffon,sommerfugler
 



 Bloggere i Norge Blogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar