Søk i denne bloggen

søndag 19. juni 2016

badedraktstoff

jeg var innom 5 av grønlands mange stoffbutikker igår og så etter badedraktstoff.

 på butikken på grønland torg så jeg tine solheim så da tenkte jeg 'denne er da godkjent'

ingen av de hadde mønstret stoff bare rene farger. blå,rosa,gul,sølv, og kostet 150 pr metern.

nå trenger man kanskje ikke mer en 50cm hvis stoffet er 150 bredt og man ikke er 500 kilo.

 jeg har og sett på stoff på nettet, der er det større utvalg, prisen med frakt og ventetid da dyrt,
feks camoflage,

 den første butikken jeg var innom og spørte etter badedrakt stoff sa hun trudde ikke de hadde det og viste meg polyester fòr. :/ så kan være lurt at du vet litt selv så du ikke ender opp lage badedrakt med fòr uten stretch og som er gjennomsiktig

 her står det litt om hva stoff man bør velge 

 det er og andre ting å tenke på som at 4 vei stretch krever en søm og tråd som tåler å strekkes bomulltråd vil ryke og strikker vil morkne. du trenger og stoff til knyting.
mange badredrakter og bikinier som selges har også ett stoff på innsiden, 2 lag, men det vilgjøre at det tar lengre tid å tørke.


  Bloggere i Norge Blogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar