Søk i denne bloggen

fredag 10. juni 2016

Makrame armbånd in progress




worsted cotton ebay 50gram til 20,-
det tok da 2 uker å få det. mykt og deilig. ca 5cm tykt.
dette tok ca 20minutter.
jeg er vant med at ren bomull kan behandles ganske hardt men se på den vaskeanvisningen.




så var det hvordan man skulle feste det.

fant ett smykke på gjenbrukstasjonen som ga meg inspirasjon til å gjøre det sånn.
hadde det ikke vært for at lerretbåndet raknet så kunne de blitt fint.
med siksinga ble det ikkeno fint.

lurer på å sprette det opp og bruke skinn

anser meg da NESTEN ferdig






















stoff og stil har noe lignende denne er  4,5cm tykk men 5 meter for 20,-
desutten vil jeg tråden skal være en tråd ikke flettet
de hadde og på rull til 124,- men da var den ikke like tykk

jernia
de har jo noe lignende men ikke i den tykkelsen jeg vil ha
desutten i
kke til prisen heller




















pipetråd i en ikea putetrekk.
det ble litt stivt og tykt. men det går raskt og ser fint ut.tråden var ca 5mm tykk
desutten skulle jeg trenger mer tråd vet jeg ikke hvor den kan kjøpes

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar