Søk i denne bloggen

lørdag 30. juli 2016

diy skinn

jeg har noen skinnvesker som er litt gåen som jeg tenkte fikse, men nå lener jeg mer på å klippe og lage noe annet.
og så har jeg jo det semska stoffet fra benetton skinnskjørtet jeg klipte opp som skulle bli en veske men jeg ikke har funnet alle delene til. (desutten har jeg jo kjøpt flere skinnvesker,så har igrunn nok)
det er iallefall tykt. ser ikke ut som så mange lager noe skinn som er tynt.

-har tenkt litt på skinnsko med utskjæringer og tassle. men må jo ha såle da. eneste sålen jeg vet man kan lage sko selv er espadrilloene på stoff og stil.

 her er noen bilder fra google av hvordan man gjør det,hva man kan lage og inspirasjon

























google: diy leather..så finner du masse


man trenger jo og litt ustyr. syl eller puncher,skinnnål,tråd,skinn,skinnlim,


  Bloggere i Norge Blogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar