Søk i denne bloggen

søndag 9. oktober 2016

moteuker med klær for 2017

da har det vært moteuker i new york, paris, milan på fashion tv mote for 2017.
 det som er positivt er at man ikke så noe man ville ha.så slipper man å kjøpe eller ville ha noe - for en befrielse.

 tror jeg har sagt det før men fashion tv er en dritkanal?! hver gang jeg slår på så har jeg sett det før og jeg ser ikke ofte på den kanalen virker som det går i loop på en time og samme timen om igjen og så samme timen om igjen på 4 timer igår så jeg det samme 4 ganger jesus


 uansett hva vil mine favorittdesignere at du skal gå i 2017:

alexander mc queen - så noen fine blondekjoler, litt skottsk preg, har og noe av samme stil dehar hatt før sånne hva heter det empire kjoler. broderi, ser behageligt ut men det harry håret ødelegger heh
chanel - holder seg ved sine søte tweed klær, jeg så for meg noef or rike tokyo ungdommer?
dolce & gabbana -holder seg i samme stil, korsetter, broderier ,blonder,fargerike trykk,
  d squared - fake leopardprint,paljetter og puffermer,litt napoleon uniform,grønt rødt blått lilla gult i samme styling ....eeeeh dette var helt ræva
jean paul gaultier -
ralp lauren holder seg til sin rene klassiske stil cowgirl, frynser,rutete, mye svrt hvitt,aztek mønster, kanskje litt kjedelig og så plutselig noen fargestærke kjoler i lilla fusia og azur ??!!! e?
christian aadnevik (NORSK) lårkort som vanlig, ikke vanskelig å se han har jobbet for versace
tyll,chiffon, masse fint til  oscar eller andre fester

lurer på hvem billigkjedene skal kopiere og hva som kommer i butikk til neste år






  Bloggere i Norge Blogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar