Søk i denne bloggen

torsdag 13. oktober 2016

planer og flere planer

har mange uferdige ting nå, men dukker stadig opp nye ting jeg vil gjøre først.

  jeg organiserte i skapet, men var så på klesbytting og da ble det uhordelig mye klær (enda jeg ga like mye jeg tok, merkelig, og mye mer på loftet)
så nå må jeg prøve å omorganisere igjen

 ellers har jeg ei piknikkurg jeg skal male hvit,seff har 2 hvite malingsspann jeg hadde håpet å bli kvitt det største.
utført: male utendørs i 5 grader og vind var ikkeno særlig. 4 strøk og malingen gulnet.note to self: husk å kjøp grunning

 ellers så har jeg en kjedelig merinoullgenser jeg tenkte gjøre noe med. har sett litt på google for inspirasjon












nå gjenstår bare å bestemme seg for noe,lener mest mot nr 2 øverst ellers sånn fletting
på ett eller annet vis noe som gjør at angrer man seg er ikke skaden for stor.

hvis du har noe strikka som tar mye plass i skapet men du vil ikke kaste eller gi bort fordi du feks har laget det selv kan du gjøre genseren om til feks putetrekk,pulsvarmer,leggvarmer,grytelapper,lue,puff etc
her er en side med mye du kan lage og her er en og her

her er 31 forslag til å forbedre en kjedelig tskjorte

det her og var ganske inspirerende



  Bloggere i Norge Blogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar