Søk i denne bloggen

lørdag 11. mars 2017

siden sist...

i det siste har jeg:

 - sydd en bikini..ikkno jeg har lyst å gjøre igjen

 - lagt opp en bukse

 -sydd på en blondekant på denne shortsen(som jeg fant på byttemarked) søt men litt knapp i skrævet. sydde på en blondekant for å gjøre den litt lenger,hele 1,5cm lenger heh men jeg følte ikke det passet med noen blondekant som var lengre

 -sydd opp denne shortsen(bermudastil til knærne funnet på byttemarked) det er jo egentlig praktisk med en knelang shorts, men det så litt rart ut shortsen er xsmall :/ så designeren her liker oversized


 - holder på å sy om en batikkkjole i strl 34(funnet på byttemarked) den var for trang over brystet og jeg tenker det er bedre med en one size fits all (mer bærekraftig) den har nå en poncho stil men planen er en tunika med strikk i livet og ermer som kan knytes opp


 - skal sy om denne gule toppen. den er strl 42 og føles skeiv og ekkel. synd jeg må sy den inn men jeg må det for komforten. ermene skal definitiv gjøres noe med, men har ikke bestemt meg helt for resten.
 kunne tenkt meg en sløyfe i livet istedenfor en søm der men har nok ikke nok stoff

jeg vurderte også å sy om den gule toppen med en gul skjorte til skjørt eller kjole,
men det blir for lite stoff, og sikkert ikkeno fint


  Bloggere i Norge Blogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar