Søk i denne bloggen

lørdag 15. april 2017

farg selv

jeg har sett på garn på stoff og stil men ikke funnet i de fargene jeg vil ha.

 så idag satt jeg på pinterest og så hvordan man farger garnet selv med naturlige ingredienser.
hvorfor tenkte jeg ikke på det? irriterende
...men glad for løsningen via pinterest

 så nå skal jeg kjøpe hvit cotton string og prøve å farge med gurkemeie.
(eneste er at jeg leste at fargen lukter og falmer)

jeg hadde noen bleika flekker på ei bukse som jeg bare farga med en svart tursj.vannfast.

  siden sist har jeg vært på en drøss loppise,bruktmarked.byttemarked, funnet mye i xs(argh) som jeg har prøvd å fikse med glidelås og omsydd. ellers lagt opp bukse, sydd igjen hull, fikset rifter, fjernet flekker.... ...til uken skal jeg på to byttemarked og prøve å rekke 13 loppemarked i helgen 22-23 april( gulp) finner jeg ikke det jeg er på let etter da så kjøper jeg tingene 'nytt på ebay'
det er da sennepgul ciffon, olivengrønn chiffon,dongriskjortekjole, navy stripet blå/hvit breie vannrette striper chiffon.

  Bloggere i Norge Blogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar