Søk i denne bloggen

torsdag 1. september 2016

planer

nå har jeg mye uferdig liggende som jeg har planer om å gjøre ferdig (heklaputa,hekla hatt, makramesko,tre og rep men fant ut repet kan være kjekt å ha liggende)

og så har jeg andre planer som;

- tshirt garn armbånd

- tshirt garn gulvmatte(enda en men da i ferdigkjøpt garn ikke klipt opp selv)

 - makrame veggpynt med ugler og sommerfugl som skal henge fra en fin henger fra indiska(som knakk når jeg prøvde å rette den ut)

 - lage en makrame ugle med refleksgarn - skal da bli refleks

 - lage engle/sommerfugl vinger av stål kleshenger tenkte å hekle noe eller bruke da strømpebukse (kjøpte 6på maritabutikken. så noen dager etter fant jeg noen gratis på gjenbrukstasjonen)

 -tenkte og lage noen s-kroker av stålkleshengerene, men har ikke noe som er sterkt nok til å klippe de opp enda

- lage sko i kork( de selger noen spisebrikker på ikea slependen som hadde passet) bygge de opp til høy hæl og skjære ut til høy fotbue

- ta den gamle dynen og lage sittepute til slagbenken

- klippe opp noe hekla ting jeg fant på gjenbrukstasjonen og sy det på klær

- jeg så og noen som laget noe metallblomster med neglelakk tenkte da kanskje prøve å lage sommerfugl

 det tar tid å bestemme meg for hvordan og hva
og jo flere planer jo vanskeligere å begynne på noe

  Bloggere i Norge Blogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar