Søk i denne bloggen

onsdag 24. august 2016

redesign - malt enda en kurv

sånn ideelt sett ville jeg jo ha grunnet den men siden jeg er tom for grunning får det bare være.(innendørs maling til trepanel - rester) det preller av hvis neglen er borti, men hvor ofte skal man borti liksom

 skrifta gjorde jeg på denne måten: -nytt ark/fil i ett tegneprogram på pc -velg skrift - insert -holdt opp ett papir foran pc skjermen og bare tegna rundt. easy peasy så klippa jeg ut og limte på med litt dobbelsidig tape ( vanlig billig tape som er foldet i 3) angrer på jeg ikke tok større bokstaver for det ble litt pinglete. ikke hadde jeg maskeringstape heller og ikke sandpapir men men kurven ble funnet på gjenbrukstasjonen,rester av maling så kostet meg ingenting gjetter man får noe lignende for 100,- på europris nå kunne den fint vært solgt på europris for 299,- hehe eller rivieira maison Bloggere i Norge Blogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar