Søk i denne bloggen

tirsdag 7. februar 2017

gulvmatter - in progress



har ikke lugget helt på latsiden selvom ingenting er postet, men blir ikke ferdig med noe.
dels pga gjenbruk da så jeg må vente til jeg finner mer 'utstyr' som denne gulvmatta.
 her klipte jeg opp 3 topper,en kjole,og en bukse.
 laga garn i fjor og når jeg skulle klippe mer iår husket jeg ikke hvordan jeg gjorde det og da ble det klipt feil og endel svinn.
nå er jeg tom for 'garn' og må vente til jeg finner mer å klippe opp for denne burde bli minst 3 ganger større. burde ikke begynt å hekle før jeg viste jeg hadde nok for nå blir det jo ikke likt mønster med mindre jeg finner noe i like farger.
nå er jo ikke svart i interiør min stil heller men sånn er det med gjenbruk da må man ta det man har.









 tok ca 1 time å hekle dette. enkelt og deilig stoff å hekle i.

så tok det tid å klippe det opp i strimler

øverst til høyre er svinn
nederst til høyre er stoff som er klipt opp i strimlet og rullet til ' garn'
2 store er laken
de 3 små er jersey(klær)






dette begynte jeg å hekle 2 forskjellige som jeg da satt sammen.
det er 2 nøster og nå ser jeg ikke har nok til å gjøre det jeg tenkte.
og jeg syns 120,- er nok for ei lita gulvmatte og vil ikke kjøpe mer garn til 70 pr nøste. tshirt garn på stoff og stil.







dette er heklet i lakenstrimlet. utrolig æsj å hekle i.sitter sånn fast og tungt å dra gjennom maskene. rartdet ble så lite av 2 laken
når det jeg laga ifjor ble bare av 3/4 laken. og det ble større :/
ble ikke fornøyd med mønsteret heller








alt dette er da uferdig




   Bloggere i NorgeBlogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar