Søk i denne bloggen

fredag 10. februar 2017

Organisering






jeg er enda ikke fornøyd med klesskapet, nå har jeg jo mer klær enn jeg hadde da jeg begynte og, blæh, noe må ut, men greier ikke bestemme meg for hva.

  uansett så er det jo og bruk for organisering ellers i huset

< dette er klesskapet nå, alle esker og oppbevaring her er funnet på gjenbrukstasjonen.
mye av klærne er har jeg byttet til meg


 matskapet. siden det er varme fra lyset under så prøver jegå unngå ha mat akkurat der. så der er det oppskrifter. ellerser det diverse små kurger som er funnet på gjenbrukstasjon, noen er sammeleggbar :)


skap på badet. mye småting som egentlig ikke burde stått på ett varmt bad men hvor skal man ha alt. når det er sagt kan man kaste alle hår produkter man ikke liker. det er mye smått som vil ramle overende så lurest skuffer som kan løftes ut og komme til bakerst enkelt
kurger også funnet på gjenbrukstasjon




 utnytt plasser over skapet 2,10 skap
nå med leker.










på kottet er det en smal reol på 20-30cm bak døra. leker, verktøy,vaskemiddel,skriver, etc.. er mye ubenyttet plass oppover men når jeg hadde en større eske ble det veldig tungt å løfte den ned

det har tatt tid å funnet esker som passer
med både innhold og å begrense dødplass

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar