Søk i denne bloggen

torsdag 19. mai 2016

Ny stropp til veske


kjøpte en makrameveske på fashion archives(ifjor var det vel?)
jo tyngre ting som har vært i vesken jo lengre har den dradd seg fordi stroppen er i bomull.

nr 1 - vesken hang nå nesten i asfalten
nr 2 sånn selgeren hadde lagt den opp bare knytet en knute
nr 3 sånn jeg gjorde det da jeg kjøpte den, la den opp med symaskin
nr 4 ny stropp fra en annen veske
nr 5 - festet bare krokene inn i flettinga
nr 6 surret bomullsstroppen rundt den nye stroppen
den nye plastikkstroppen har ikke regulering så derfor er det bare midlertidig
til jeg finner på noe annet, men nå kommer den iallefall ikke til å sige mer

edit: nå fant jeg en stropp med justeringsdings, sånn under
 klipte de bare av og har klipt opp tråden og knytt det på vesken.
jeg tror nå jeg anser meg ferdig med den stroppa på den vesken.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar