Søk i denne bloggen

fredag 12. august 2016

skosåler i kork - feilet

har noen lette nette sko i kork(og gummisåle da) derfor ble jeg glad da jeg så på pinterest at noen lagde sko selv i kork.
(det er ikke skoen på bildet som er i kork men den skoen veier ingenintg og har aldri fått ett gnagsår
men de er veldig flate. brukte den som modell.
til venstre er noen brikker i kork for å vise hvordan kork skal se ut. ikke brun og 'røkt')

 skjærte opp korktavla jeg fant på gjenbrukstasjon, men etter en stund ble den røkta lukta i korken uutholdelig. fra ett røykfult hjem? eller fra ett sted det har brent? uansett så kasta jeg det.

fant så ei ny tavle i kork, men den viste seg være i papp. sånn den de selger på europris til 50,- korktavle altså kan være i papp med 1mm korkpapir. obs obs



























 angrer på jeg ga vekk de kule fanta flip floppene når jeg og ser man kan lage egne sko med flipflop såler. (hamstring er ok) ( tåler ikke ting mellom tåa)







så jeg bestilte en sko på ebay til 28,- i polyfoam ( planen er å bare bruke sålen)
istedenfor 80 kroners espadrillo på stoff og stil som jeg syns er litt tunge.

det kjipe er innen jeg får de(28 dager) har jeg gått over til hekling heh


  Bloggere i Norge Blogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar